Cerita Panas

REZEKI SKODENG 1

Aku terkejut apabila tersembul muka laila di muka pintu aku terus mencabut batang ku dari lurah pantat kak ani lejun batang ku basah dek air brahi. batang ku mengecut semakin kecil.laila berlari anak kedalam rumah…”habiss.bentakku.kalau-kalau laila bercerita dengan bapanya yang aku bersetubuh dengan ibunya.
Aku mengekan pakaian ku dan terus keluar dari tandas ,sebelum aku pergi meninggalkan rumah pak nik aku sempat menjeling kearah kak ani sedang memakai tuala ke badan nya.dia tersenyum kepada ku…penuh bermakna aku tau dia belum puas.

Esoknya sewaktu aku keluar ke kedai munah untuk membeli rokok aku terserpak dengan lalila gadis manis pak nik yang sedang membesar tu..lenggok punggungnya puhhhmembuatkan aku gerammm.dia menjeling ke arah ku.aku buat dek aje.macam tak ada apa yang berlaku..setelah selesai membeli rokok aku keluar dari kedai munah.laila masih di situ. Aku melangkah laju menuju ke jalan tanah merah menuju ke rumah ku dan kerumah laila juga.sampai di kawasan belukar aku menyelinap masuk ke kawasan semak yang agak terlindung dari pandangan mata orang yang lalu lalang di situ,tujuanku satu menanti laila balik dari kedai munah.selang beberapa minit ku lihat laila menuju kearah ku .aku menanti penuh debar. tujuanku untuk memberitahu laila agar merashiakan perkara ini dari ayahnya.apabila laila menghampiriku aku memanggil “lalila..sini sekejap ”
laila tercari-cari dari mana suara memanggil.”abang man ke tu…?” sapa laila “ya jawab ku” sambil mejengah kan diri dari belukar itu.”ada apa..?”tanya laila.”mari sekejap..”panggilku “ada apa” tanya laila.”marilla”panggilku lagi.laila akur dia melankah meredah semak menuju kearah ku.”ada apa abang man…?”apabila ia hampir kepadaku.’laila nampak tak yang semalam ..?”tanyaku.”lebih pada nampak lama dah laila intai apa yang abang man buat dengan mak kat dalam tandas tu” “habis kenapa tolak pintu tandas tu..?”tak tahan “jawab laila .”habis nak ke tanya ku”….”takut jawab laila.takut apa?” tanyaku.”tak biasa.” jawab laila.
aku menhampiri laila aku mengosok belakang laila dia menggeliat.tangan ku semakin berani terus le pungunggnya yang pejal tu ku ramas du daging pungungg yan pejal tu tu laila mengeliat.aku memeluk erat badan laila yang sedang membesar. tubuh ku rapat ke tubuh laila aku gesel batang ku yang keras ke lurah punggung laila .ia membiarkan..tangan ku merayap ke dua gunung yang membengkak itu.kuramas lembut ku usap puting yang mula mengeras “aaa bbang mannn…..jjjangannn buat laila macam ni”rayu laila aku tidak lagi mendengar rayuan laila yang tersekat -sekat itu.
syaitan sudah menguasai ku..aku selak t shirt biru yang menutup badan gebu laila..terus ku buka coli hitam yang menutup dua bukit yang mekar itu.terselah kecantikan bukit yang putih melepak dengan puting kemerahan aku memusing badan laila mengadapku.terus ku hisap puting laila laila mendengus..”aaaabang mannnn….isskkk…sedap bang”laila merams kepla ku..aku duduk mencangkung terus ku lucutkan kain batik yang menutup lurah brahi yang masih ditutupipanties pink aku usap lembut .laila mengeliat….
aku barinkan laila ber lapik kan kain batik yang di pakai tadi .laila tebaring aku mendatankan laila dari kakinya perlahan-lahan ku tarik panties pink melurut ke lutut laila terselah lah pantat yang gebu membengkak di hiasi bulu halus yang baru tumbuh. ku rapatkan muka ku lalu ku jilat pantat yang amat mendebarkan ku laila mengeliat. bang…laila tak tahan ni apabila lidah ku bemain-main di lurah itu…aku bangun menanggalkan suluar trak kutersebbul batang tu yang keras berkilat…aku acu kan ke arah lubang pantat laila..bila tersentuh saja kecelah lurah tu laila mengaduh.”sakit banggg….janggannnn….”

Related Post